26 ene 2013

Negociacións para un acordo de goberno en Mugardos


A día de hoxe, EU non recibiu ningunha convocatoria do BNG polos cauces habituais para desbloquear a situación creada pola súa intransixencia. A discrepancia actual non está (porque aínda non se chegara a ese punto da negociación) nas responsabilidades concretas de cada organización nin no organigrama do Concello. A discrepancia que bloquea a negociación, tras o acordo programático e de xestión do goberno, deriva da proposta “innegociable” do BNG de querer ter unha maioria absoluta na Xunta de Goberno Local (XGL) que as urnas non lle concederon, e menos na súa situación actual, é dicir, con 3 concelleiros.
Con respecto ó organigrama do Concello, a proposta de EU era a de facer catro Comisións Informativas, co aforro de 8.000 € para as arcas municipais. A proposta non contemplaba a responsabilidade de cada organización, por entender que era obxecto de negociación entre as organizacións.
Por último, EU entende que, ante a parálise que sufriu o goberno municipal durante este último ano e medio, só roto por ese período de colaboración que mantivemos os tres grupos durante os meses de outubro, novembro de decembro, é necesario construír un goberno que garanta a resolución dos problemas que teñen os/as vecinos/as, que son moitos, cun cambio radical na práctica política diaria e na planificación das actuacións.
EU quere un cambio de goberno e non participará dun goberno cuxo obxectivo sexa dar continuidade á xestión actual.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Sín entrar en valoracións políticas en canto ás negociacións por ser algo que ao meu entender non me corresponde, aínda que si o intentase íao telo moi difícil porque, dando por feito que a política é ás veces complicada e difícil de entender, parece que neste case é tarefa imposible .

De calquera forma e para rematar dicindo algo que todo o mundo poida entender por ser do máis mínimo sentido común, é que de acordo coa representatividade que cada grupo ten , a formación da Xunta de Goberno Local debera ser 2 BNG, 2 EU, 1 PSOE.

Seguro que este razoamento básico o entende todo o mundo, aínda que parece ser que non todo o mundo o acepta.